Saturday 5 April 2014

It's been a while

It's been a while I didn't update anything in this blog since last year.
And dalam jangka masa yang pendek ni pun macam-macam dah jadi. 
Ada berita happy, ada yang sedih. Ada yang baik, ada yang buruk.

Hmm.
Okay, nak dipendekkan cerita. Since last day aku update blog, keesokkan harinya laptop dan phone aku hilang. Rumah aku kena rompak.
Kalau nak katakan kena rompak pada waktu malam, aku tido jam 4pagi hari tu.
So, agak2 dalam subuh macam tu la rumah aku kena rompak.

And the best part, time rumah aku kena rompak, semua orang masih tido and tak sedar langsung rumah kena pecah masok.

Kalau nak tahu cerita kehidupan aku.
Hmm..
Hidup aku macam biasa.
Happy or tak. Aku tak dapat nak cakap.
Tapi alhamdulillah.
I can handle it by myself. Stand on my own feet. :)
okayy stoppp! 
Topic changed!

Last week,
Akma (my best friend,you can search in the other post) selamat diijab kabul dengan  pasangan nya yang bertahun-tahun menjalinkan hubungan.
I'm so happy for her.

Intan and manja tak lama lagi.
And aku?
Hehehe.
Insyallah. 
Cuma aku sekarang ni, follow the flow.
If it will happen, it will be. :)

No comments:

Post a Comment

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^