Sunday 24 February 2013

Inginkan anak kembar 1hari nanti..

Yes!
Kalau aku dah kahwin nanti aku inginkan anak kembar..
Satu girl n satu lagi boy..
Lepas tu aku taknak ada anak lagi dah..
Cukup la ada dua orang jer..


Aku dah taw nak letak nama apa untuk baby aku nanti..

Kalau baby girl nama dia,,
Dania Arissa or Amanda Arissa..

Kalau baby boy nama dia,,
Danish Arizwin or  Darwish Arizwin..


Nak dapat anak kembar ni bukan senang..
Walaupun salah seorang dari pasangan suami isteri tu ada genetik kembar..

Angan-angan aku kali ni betul-betul tinggi ..
Insyallah..
Keajaiban dan dengan kuasa Allah s.w.t kita tak boleh jangka..

Hope-hope la aku dapat anak kembar kan??
huhu..
Doakan untuk aku boleh??
Kalau 40 org doa untuk aku,, manalah taw termakbul kan??
Hehe! ;p

Oklah..
Cukuplah sampai di sini..
Aku nak p tido..
Dah lewat malam dah ni..

Thanks coz sudi luang masa untuk baca blog aku ni!
=)
Jangan lupa tinggalkan komen ok??
Nak taw jugak apa komen korang..
Manalah taw korang pun pasang angan-angan macam aku jugak..
Hehe..!

Assalamualaikum..
Peace and cut!

          

No comments:

Post a Comment

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^