Thursday 21 February 2013

Angan-Anganku.. ;D

Every woman want perfect love story like in the fairytales..
Imma rite girl's??
Aku pulak pasang angan-angan..
One day, someone akanmembawa aku ke sebuah pantai diwaktu malam untuk "candle-light dinner" untuk propose aku..
Macam ni haaa.. :p
   
Romantik kan?? :3 huhu..
On that night, aku akan pakai dress macam princess gitu..
*buat muka comel* 
Haha! xD
And someone tu comfirm laa dress-up smart cenggitu kan?? Hoho!
And then someone tu akan bawak bunga untuk aku..
Aku taknak bunga hidup,bunga plastik..
But,, i want thisss!!
   
Uwwwwww! xD
Haha!
Dan xlupa The giant of Teddy Bear!
 
Epp!!
Belum habis lagi fairytales aku nih..
Kalau propose mestila ada cincin..
Hah!
Kalau la ada someone nak propose aku comfirm mandi peluh baca blog aku time ni.. hahaha!
Ni haa.. Cincin impian ku..
Tadaaaa!!
       
Wasehhhh.. Besarnya diamond atas tu kan??
Haha!
  
Dan lepastu dia akan tanya aku..
"Sudi x awak jadi yang halal untuk saya?"
Dan aku akan menjawab,,
"Ko rasa apa?? rasa oren??"
HAHA! 
 Just kidding,,
Takkan laa aku jawab macamtu waktu orang melamar aku kan??
Kang dia bawak balik coklet,teddybear besar aku n cincin tu??
Comfirm aku tanam diri aku sendiri dalam pasir tu..
Haha!
Ofcourse aku akan jawap..
"I do" terus!
Tanpa berfikir lagi! hahaha!
       
Kalau la angan-angan aku ni jadi kenyataan..
Aku rasa aku la perempuan paling happy sekali dalam dunia ni..
  
 Apa-apapun,, setiap perempuan pasti nakkan yang terbaik dalam hidupnya..
 =)
Anyway,,no bad comment about this okay guy's?
Got to go now..
Take Care..
Assalamualaikum..
Peace n cut!
    

2 comments:

  1. sweetnye! :) ..elrond

    ReplyDelete
  2. wah....bukan mandi peloh g...nie mandi ngan pasir2 skali..by the way..nice imagine..haha..hope u find someone who truly love you...and doing like this..hihi :) (otaku shone/izuden)

    ReplyDelete

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^