Monday 8 July 2013

What a Hectic day for me!

Pffffttttttt!
Penat giler aku hari ni..
Jari jemari aku ni dah cramp disebabkan menaip..


Aku busy dok isi borang kerja..
Apply kat sana, Apply kat sini..
Isi ni, isi itu..
Ergggghhhh..
Lagi-lagi buat resume!
Pffffttt..

At last,bukan 2biji panadol aku telan..
4biji sekali gus!
Rasa nak aku telan je laptop ni!

Tapi bila di ingatkan balik sebab aku apply kerja,
jin dalam badan aku ni jadi cool balikk..
kahkahkah!

"bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian"

Insyallah..
Semoga Allah S.W.T murahkan rezeki aku,
and hopefully kerja yang aku mintak semua tu, at least ada 1 sangkut jadilaaaa..
Kan..? :)
Bolehla aku balas jasa baik makbapak aku yang menjaga aku sejak aku kecik lagi, betul tak?
:) 

Anyway,thanks because keep on reading on my blog..
(Even it's getting bored -.-' and love story sedikit demi sedikit mula berleluasa dalam blog aku ni haaaa)
Hahaha!
And I know, the person who keep on reading my blog are CONCERN about me, and wanna know what I am doing and what Im thinking..
Thankyou so much..
I love you all..
Please pray for me so that can be a successful person in du'nya and akhirat..
Amin..

Xoxo 

 

No comments:

Post a Comment

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^