Friday 7 June 2013

Eiffel Tower



Yeaaaahh !
Sebut je Eiffel tower automatik "Paris" dalam kepala korang kan?? :)

Since aku form 5, aku gemar menyimpan gambar-gambar Eiffel Tower..

Eiffel Tower on everywhere!
 Include wallpaper laptop aku.. -.-'


And also..
Handphone aku.......


Hahahahaha!
In love laa sangat kan... :3
Teringin sangat nak pergi sana.. :(

Next year hari lahir aku yang ke 21 aku nak birthday cake aku pon Eiffel tower laa..
Boleh x??
Hehehehe! :p
Kat Sarawak ni susah sangat nak cari kedai yang sanggup buat cake macam ni...


Mesti korang cakap aku demand sangat kan..
hahaha..

Aku ada plan..
When I was 23, I want to move out from my parents house..
Aku nak berdikari..
Aku nak ada rumah sendiri..
Kehidupan sendiri..
Aku, Intan dan Manja pun nak tinggal serumah..
Aku tak sabar ada bilik sendiri..
Hahahaha!

Haaaaa!
Bila mention pasal bilik ni..
Aku nak deco bilik aku macam ni.


Aku ada pasang angan-angan tau?
One day someone propose aku kat Eiffel Tower..


After that,
Candle-light dinner..

Arggghhhh!
Romantik gilerrrrrrrrrrrrrr!
(Melting like ice cube)

Or tak pun, kahwin or honeymoon kat sana..


 Hahahaha..
( Ini adalah salah satu faktor rambut banyak gugur kerana terlalu banyak berangan!
)

Whatever it is, xsalah kalau ada angan-angan..
At least korang happy even bukan ddunia realiti..
Mungkin sebab kita tahu kita takkan pernah dapat setiap apa yang kita impikan.. 
Ataupun 
Mungkin kita takkan tinggal diam dan akan berusaha mendapatkan apa yang kita inginkan..




1 comment:

  1. i pown tringin nk g sana...hehe
    http://kacangsebuncis.blogspot.com

    ReplyDelete

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^