Tuesday 26 March 2013

Minggu untuk menghabiskan duit =.='



Aiii..
Shopping sakan nampak??
Pantang ada duit..
-.-'

Tapi xpe arr..
Duit sendiri kan..
Bukan duit makbpk pun..
At least kita beli barang dengan hasil titik peluh kita sendiri..
:p

Lepas satu,, satu lagi..
Pffftt..
-.-'

N next month my wishlist is.....
   
And aku terfikir..
Lepas beli high heels..
Pastu apa pulak ek??
Hahaha! ;D

 Tengahari tadi aku and mama pergi lunch..
Ni first time aku makan Nasi Arab..
Rasa nya... Perggggghh..
Sedap giler.. wkwkwkw..
   
Dinner utk hari ni pulak..
Nasi U.S.A! <3
Pelik-pelik nama makanan zaman sekarang kan?? :'3
Ok,, i tell u all..
Dulu aku xtahu apa tu Nasi U.S.A..
Aku ingatkan mat salleh dari U.S.A. yg masakkan nasi tu..
HAHAHAHA! ;D
Rupa-Rupanya Nasi U.S.A tu UDANG.SOTONG.AYAM!
HAHAHA! ^_^
       
   
Makin kuat selera makan aku sekarang..
Maklumlah.. ehem-ehem..
Biarlah rahsia..
Aku tau banyak stalker yg baca blog aku sekarang ni..
So aku nak bagi suprise sikit kat u all..
HAHA! 
Wait-wait haaaa.. :p

Possing orang sedang bahagia.. :p
    
Jangan cemburu tau?? HAHA! ^_^

Oh ya! Petang tadi aku sempat singgah emart beli dvd ni..
  
Alamatnya xtdo la 2hari ni.. Haha! 
Klah.. Aku dah xsabar tengok cter ni..
:)

Assalamualaikum..
Much love from me..
Peace and cut!


No comments:

Post a Comment

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^