Monday 3 December 2012

Sebahagian dari hidupku.. SAHABAT..

Korang nak tahu siapa Intan & Manja?? :)

 Haah..

 Intan & Manja adalah sahabatku dunia & akhirat..

Dorang ada disebelah aku di saat aku susah dan senang..

Dikala jatuh dan bangkit aku..

Aku beruntung mempunyai Sahabat macam dorang..

Mereka sebaya dgn aku.. Satu sekolah..

Ni ha,,gambar dorang..


Yg baju putih tu ,,Manja..

Comel x?? hihi..

Seorang yg periang.. Sorang pun xtau dia ada masalah ke x.. Sebab beliau adalah "Happy go lucky" & suka gelak..

Yg baju ungu tu pulak,, Intan.. She's the one.. Walaupun masih muda,,tapi pemikiran dia amat matang.. Xpernah putus asa bagi aku nasihat dan semangat kat aku..

Dia selalu ada untuk aku saat aku memerlukan sesorang untuk aku berpaut.. 

Huhu..
 
Doakan persahabatan kami hingga ke nafas terakhir ok??


Im proud both of u 2 girl.. Aku sayang korang berdua tau..

kami BUDDYZ ,, TAKKAN TERPISAH.. haha! ^_^ 


No comments:

Post a Comment

Bagi la comment korang! Nak tau jugak! ^_^